CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2008

Πάλι μαζί


Ξανά μαζί μετά από τόσο καιρό.Οφείλω να παραδεχτώ ότι ήμουν ασυνεπής με τις αναρτήσεις μου στη blogoσφαιρα αλλά βλέπετε τώρα πια είμαι στη πρώτη λυκείου και ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος. Θα ήθελα να δώσω πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά που κέρδισαν στο διαγωνισμό για το καλύτερο blog δημοτικού,γυμνασίου και λυκείου.Πραγματικά πολύ αξιόλογες δουλειές έκαναν όλοι τους, όπως επίσης και όλοι οι συμμετέχοντες που και σ'αυτούς αξίζουν πολλά μπράβο!Αλλωστε σημασία έχει η συμμετοχή κι όχι μόνο η νίκη.Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ το blog της χουακίνα εσείς τι λέτε?

10 σχόλια:

Antoine είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ για το link που μας έχετε! Τώρα που τελείωσε ο διαγωνισμός είναι μια ευκαιρία να αποδείξουν όσοι συμμετείχαν ότι τα blogs τους δε φτιάχτηκαν μόνο γι'αυτό το σκοπό, αλλά είναι χώροι σκέψεων και γραφής! Συνεχίστε τη δουλειά! Αυτός ο ιστοχώρος μπορεί να γίνει ένα όμορφο παράθυρο για σας στο ίντερνετ!

Γεια σου, Mystery Girl!

Flora είπε...

Και μένα μου άρεσε πάρα πολύ το μπλογκ της Χουακίνα!
Θεωρώ και γω όπως και ο antoine ότι τα blogs σας είναι χώροι σκέψεων και γραφής!
Και βέβαια... Αυτό θέλουμε!
Τις ιδέες, τη φρέσκια σας ματιά, τα όνειρα, τις προτάσεις και τις διαφωνίες σας... τον ΛΟΓΟ σας!

Μην μας τον στερήσετε...

Περιμένω να δω τις απαντήσεις σας στο παιχνιδάκι μου...

dreamersfreewill είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με όλους σας!!!
Κυρία Βγόντζα όλο μας μπερδεύετε με τα παιχνιδάκια σας!!!!!Ομως αυτό το παιχνιδάκι που μόλις θέσατε θα το δείτε στην πράξη.
Κορίτσια μια χαρά τα πάτε με το blog ,να συνεχλισετε έτσι!!!
Α, και ξέρετε πότε λίγει η κατάληψη???(εγώ δεν έχω ιδέα :$)
Φιλιά!!!Τα λέμε αύριο στο σχολείο

Antoine είπε...

Καταλήψεις!!!!
Πώς θα περάσετε στο πανεπιστήμιο με καραλήψεις, ρε!

Κυρία Φλώρα, βάλτε τους σε τάξη!

mystery girl είπε...

Dreamersfreewill σ'ευχαριστούμε για το σχόλιό σου. Oύτε εγώ ξέρω κάτι για την κατάληψη. Τα λέμε!!!

mystery girl είπε...

Αγαπητέ antoine ούτε εγώ συμφωνώ με τις καταλήψεις γιατί χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες, πολλές φορές δίχως αποτέλεσμα, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από λίγα παιδιά η λήξη της κατάληψης.

dreamersfreewill είπε...

Μαζί σου είμαι Μινι αλλά έπρεπε να ψηφίσεις αρνητικά και όχι άκυρο!!!
Τώρα που το ανοίξανε το σχολείο αύριο γράφουμε έκθεση και δεν ξέρω τι θα γράψω γιατί δεν πάω φροντηστήριο και η ενισχυτική δεν λειτούργησε!!!!!!!!!!!!!
Πως θα περάσω ιατρική στην Αθήνα με κλειστό το σχολειό??????????????!!!!!!!!!!!!!!!
Αφήστε που τα επιχειρήματα δεν αξίζουν τίποτα
:( ,:O

mystery girl είπε...

Αγαπημένη μου φίλη crazy guitarlover μην ανησυχείς δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνει κατάληψη.
Επίσης είμαι απόλυτα σίγουρη ότι θα περάσεις ιατρική και στην Αθήνα γιατί είσαι και πολύ καλή μαθήτρια και πολύ έξυπνη!!!!!
Πιστεύω ότι την επόμενη φορά θα ξαναψηφίσω άκυρο!!!:P

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλή πρόοδο σε όλους. Συνεχίστε την καλή δουλειά. Καλό Σ/Κ

Υ.Γ. Αφιερωμένο εξαιρετικά άλλα μην κάνετε τα ίδια.

schooligan freaks είπε...

theogr ο κηπουρός,
Σας καλωσορίζουμε στο blog μας και σας ευχαριστούμε για το βιντεάκι που μας αφιερώσατε.(πολύ ωραία τα blog σας)