CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...!

Μετά την πρόσκληση του jimanant αποφάσισα να παίξω κι εγώ σαν τη "Mystery Girl" στο παιχνίδι ερωτήσεων.



1) Ποιό μυστικό θα ήθελες να ξέρεις;


Μάλλον για το πως θα βοηθήσω τα παιδιά που πεινάνε στις κάτω χώρες.

2) Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά.

Μόνο έναν.Δεν αγαπάς συχνα στην πραγματικότητα πιστεύω.

3) Αναγκάζεσαι ν'αλλάξεις το όνομά σου. Τι όνομα θα διάλεγες;

Άρτεμης.

4) Τι θα χάραζε στην ταφόπετρά σου;

Το όνομά μου κ η ημερομηνία θανάτου μου.

5) Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις ότι σου ταιριάζει απόλυτα!

Βασικα κανένα αφού η ζωή μου δεν είναι σαν τα παραμύθια.Αλλά μου αρέσει πολύ "Η ωραία κοιμωμένη".

6) Διάλεξε καινούριους γονείς!

Είναι ανάγκη;Προτιμώ να παραμείνω με τους δικούς μου.

7) Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου!

Γίνε αισιόδοξος και κάνε καλές σκέψεις.Το σύμπαν και ο νόμος της έλξης θα σου φέρουν ο,τι κι αν θες αρκεί να σκεφτεσαι το "τι θες" κι όχι το "τι ΔΕΝ θες".

8) Αν ήσουν συγγραφέας ποιός θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος;

Πιστεύω πως θα ήταν η βιογραφία μου με τίτλο το όνομά μου.

9) Αν ήσουν αυτοκίνητο τι μάρκα θα ήσουν;

VolksWagen.

10) Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν;

Λευκή τίγρης.

11) Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;

Για τίποτα.Οτι έχω κάνει το έχω κάνει γιατί το θέλω κι ας είχε άσχημες επιπτώσεις ή ήταν λάθος.Με τα λάθη μαθαίνουμε ούτως ή άλλως.

12) Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται;

Για την συναισθηματικότητά μου.

13) Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον;

Αν τον αγαπούσα πραγματικά αυτόν τον κάποιον φυσικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: